Logo CATERINGI


Optimal Box


Dostępny w miastach:
Aleksandrów Kujawski Aleksandrów Łódzki Andrespol Augustów Banino Baranowo Będzin Bełchatów Białystok Bielany Wrocławskie Bielsko-Biała Błonie Bochnia Boguchwała Borówiec Brwinów Brzeg Brzeziny Buk Bydgoszcz Bytom Chodzież Chorzów Chwaszczyno Ciechocinek Czarnków Czchów Czechowice-Dziedzice Czeladź Czerwonak Częstochowa Czosnów Dąbrowa Górnicza Elbląg Gdańsk Gdynia Gliwice Góra Kalwaria Gorzów Wielkopolski Gostyń Gostynin Grodzisk Mazowiecki Grójec Grudziądz Halinów Inowrocław Janikowo Jarocin Jastarnia Jaworze Jaworzno Jelenia Góra Józefów Józefów (powiat otwocki) Kalisz Kamieniec Wrocławski Karczew Kargowa Kartuzy Katowice Kąty Wrocławskie Kępno Kęty Kielce Knurów Knyszyn Kobyłka Koluszki Koło Kołobrzeg Komorniki Konstancin-Jeziorna Konstantynów Łódzki Kórnik Koszalin Kowal Koziegłowy Koźmin Wielkopolski Kraków Krobia Krotoszyn Kutno Lębork Lędziny Legnica Leszno Lublin Luboń Łęczyca Łódź Łowicz Malbork Mikołów Mińsk Mazowiecki Mogilany Mogilno Mosina Mszczonów Myślenice Mysłowice Nadarzyn Niepołomice Nieporęt Nowy Dwór Gdański Nowy Dwór Mazowiecki Nowy Sącz Nowy Tomyśl Oborniki Oleśnica Olsztyn Oława Opalenica Opole Orzesze Osiek Ostrów Wielkopolski Ostrowiec Świętokrzyski Ostrzeszów Oświęcim Otwock Ożarów Mazowiecki Pabianice Piaseczno Piastów Piekary Śląskie Piła Piotrków Trybunalski Pleszew Plewiska Płock Podkowa Leśna Police Poznań Pruszcz Gdański Pruszków Przecław Przeźmierowo Pszczyna Puck Puszczykowo Rąbień Radom Radzymin Rakoniewice Raszyn Rawa Mazowiecka Reda Rogoźno Rokietnica Ruda Śląska Rumia Rzeszów Rzgów Serock Siechnice Siedlce Siemianowice Śląskie Sieraków Sierpc Skarżysko-Kamienna Skawina Skierniewice Skórzewo Słupca Słupsk Sochaczew Solec Kujawski Sopot Sosnowiec Starachowice Stare Babice Stargard Starogard Gdański Stary Sącz Stęszew Straszyn Stryków Suchy Las Sulechów Sulejówek Suwałki Swarzędz Świdnica Świdnik Świebodzin Świecie Świętochłowice Szamotuły Szczecin Tarczyn Tarnów Tarnowo Podgórne Tarnowskie Góry Tłuszcz Tomaszów Mazowiecki Toruń Trójmiasto Trzcianka Tuszyn Tychy Wałbrzych Warszawa Wejherowo Wieliczka Wieliszew Władysławowo Włocławek Wojkowice Wojnicz Wolsztyn Wołomin Wrocław Wysogotowo Ząbki Zabrze Zgierz Zielonka Żukowo Żyrardów

(1.2 / 5)
Liczba opinii: 157

Też zostałam oszukana i tak tego nie zostawię. Znalazłam prawników, którzy zajęli się tą sprawą https://www.oszukaniprzezoptimalbox.pl/

Kierujcie się do najbliższego komisariatu i składajcie zawiadomienie o przestępstwie wyłudzenia sprawę prowadzi wydział śledczy Gdynia Chylonia

Tragedia, pomyłki w dostawach albo ich brak. Otrzymałam kilka mać wcześniej potwierdzenie uznania reklamacji ale pieniędzy do tej pory nie zwrócili.oszusci.

Dzień dobry, również jestem poszkodowana. Złożyłam dwa zamówienia na catering w grudniu oraz zamówienie na styczeń. Nie otrzymałam ani razu swojego zamówienia. Czy ktoś z Państwa zgłaszała sprawę na policję i do prokuratury?

Daje 1,bo mniej nie można. To oszuści. Nie dotrzymują warunków umowy. I nie ma z nimi kontaktu. Nie realizują zamówień

też chętnie dołączę się do pozwu zbiorowego.

Zalegają za 14 paczek z jedzeniem :(

Masakra.Zalegaja za 12 dni.Nie ma kontaktu.Chyba trzeba pozew zbiorowy.

Ja również dołączę, dieta opłacona a niedostarczona, strona już nieaktywna.

Również zostałam oszukana. Myślę o tym aby złożyć pozew o wydanie nakazu zapłaty, ale nie mogę znaleźć adresu. Maile wracają niedostarczone.

Chętnie się przyłączę do pozwu zbiorowego....catering zamowiony, niezrealizowany, zero kontaktu, chyna nawet juz strona nieaktywna

Myślę że jest nas - oszukanych całe mnóstwo... Ja niestety także dałam się oszukać, zalegają mi z dieta 36 dni... Może naprawdę warto się zebrać i złożyć pozew grupowy...

Generalnie złodzieje. Firma to właściciele więc przestrzegam, przed Panią Anną G. I Piotrem G. Oraz robieniem z nimi interesów.

Może pozew zbiorowy złożymy

... początki były bardzo dobre. Korzystałam z usług firmy od 31 sierpnia 2020 r. Kłopoty (sporadyczne) zaczęły się pojawiać w styczniu 2021 r., a od wakacji to już tragedia z pomyłkami, brakiem dostaw, itp., ale zawsze jakoś to prostowali. Teraz zalegają mi 36 dni z posiłkami!!!! i tak jak wszyscy piszą - BRAK KONTAKTU I REAKCJI NA LICZNE E-MAIL'e!!!! Może warto wnieść pozew zbiorowy lub zgłosić do federacji konsumenta!

Witam nie polecam wykupilam na 30 dni dodtalam tylko 12 dni reszta nie otrzymalam . Pisalam dzwonilam i zero przeprosin zwrotu pieniedzy. Czuje sie oszukana i nie polecam nikomu strata pieniedzy.

OSZUSTWO !! Zamwoilam katering na 20 dni, dostałam tylko 3 razy z czego dwa razy dieta była pomylona! BRAK KONTKATU ! BRAK ZWROTU PIENIEDZY

ZGŁOSIŁEM NA PROKURATURE OSZUSTWO NA KWOTĘ 874zł

Ocena poniżej sera, oszuści zero kontaktu, na 30 posiłków otrzymałam 4, telefonów nie odbierają, na reklamacje nie odpowiadają, zwrotu pieniędzy nie otrzymałam oszuści

czy ktoś ma jakieś namiary na firmę? nip?regon?adres? zero odezwu z ich strony, telefon nie odpowiada, mail juz nie istnieje i strona również.

W pierwszym miesiącu wszystko było dobrze, po przedłużeniu diety zaczeły pojawiać się pomyłki. Pod koniec nawet 3 razy w tygodniu zamiast 2 diet przychodziła jedna. Dodzwonić się do tej firmy niestety nie da. W wiadomości poprzez ich fanpage zostałam zapewniona o zwrocie pieniędzy za niewykorzystane posiłki (nie chciałam kolejnego przedłużenia diety która i tak nie dochodziła). Na pieniądze czekam już ponad 2 miesiące i nadal moje wiadomości są usilnie ignorowane. Nikomu nie polecam.

Nie dostałam większości posiłków, a te kilka przyjeżdżały jak chciały, czasem pomylone z inna dieta. Także śmiało można stwierdzić ze ta firma oszukuje ludzi i za takie niskie ceny i tak są sporo do przodu

oszuści na maxa. z 30 dni dostarczone 10 i koniec. Brak kontaktu i totalna olewka.

Omijać z daleka! Brak kontaktu, mylą się i mieszają zamówienia. Bardzo wątpliwa jakość samych posiłków. W połowie wykupionej diety przestali w ogóle realizować dostawy! Firmę należałoby zgłosić do UOKiK.

Oszuści od października czekam na zwrot pieniędzy 1200 zł

Oszustwo na skalę całej Polski. Na fb jest grupa "gdzie jest moje zamówienie " ponad 6 tysięcy poszkodowanych klientów

Może jakiś pozew zbiorowy?

Nie otrzymuje diety od 3 dni. Nie odbierają telf a także nie odpisują na maile. Przeczytałam opinie... szkoda że tak późno. W poniedziałek zgłoszę tych oszustów na policję.

zlodzieje. diety nie dostarczone, przez pierwsze 3 dni raz jedna raz druga dieta oczywiście okrojona z posiłków, zmniejszona kaloryczność, nie pod ten adres co trzeba.

Nie dostarczyli diety i nie odzywają się w sprawie zwrotu pieniędzy, nie można się dodzwonić ani nie odpisują na maile. Oszustwo, nie zamawiać!!

Po prostu oszuści

NIE POLECAM - UNIKAJCIE. Brak dostaw, brak kontaktu, pomylone dania (brak posilku lub z inna kalorycznoscia), watpliwa kalorycznosc

Tragedia....brak dostaw, brak kontaktu. Pieniądze wywalone w błoto. Ta firma upadła bardzo nisko i myślę, że już się nie podniesie. Szkoda, że pieniędzy już raczej też nie odzyskamy.

Omijać z daleka !!!dieta wykupiona jedzenia brak!!!złodzieje!!!

Zlodzieje, okradli nas na 1200zl. Nie kupujcie tego pod żadnym pozorem.

Złodzieje , uważajcie na nich ,nie dostarczają wykupionych diet

Jedno wielkie oszustwo omijać z daleka tą pseudo firmę brak kontaktu

Nie polecam, pomyłki,brak diety i brak odzewu na kontakt z firmą,dramat.

Oszuści, wykupione dwie diety na 10 dni. Brak jedzenia, brak kontaktu, pieniądze nie zwrócone. Dramat

Oszuści - nie zwrócili pieniędzy za anulowane zamówienie. Jedzenie poniżej jakiegokolwiek standardu, nawet nie chce myśleć w jakich warunkach jest to przygotowywane. A osoby decyzyjne za wszystkie krzywdy i przekręty na ludziach niech płoną w piekle 👎

OptimalBox to znani oszuści, którzy okradają swoich klientów. Od dziś sprawą zajmuje się inspekcja handlowa w Gdyni. Zapraszamy do grupy poszkodowanych https://www.facebook.com/groups/214385547514405

Wzięli pieniądze, a posiłków nie otrzymuję. Minął miesiąc. Nikt ni odbiera telefonów i na e-maile nie odpisują.

Przekonałam się bardzo dobrze, że ta firma burdel na kółkach. Są najtańsi na rynku i to jest kuszące ale za to jakość świadczonych usług jest na najniższym poziomie. Było mnóstwo pomyłek, brakowało posiłków, dostawaliśmy inne zestawy niż zamówione. Catering przestał przyjeżdżać. I co dalej? Stracone pieniądze i nerwy. Dodzwonić się do tej firmy to tak jakby wygrać w lotto. Na maile czasami odpisują ale po kilku dniach. Większość posiłków jest po prostu nie smaczna. Warzywa nieświeże, owoce często zepsute. Nie warto...

The most terrible service that I ever experienced. Optimal box doesn't deliver food, they don't response on emails, SMS, Facebook messenger, and it is impossible to call them. I was regular client for one year, but last month service became terrible. I ordered 20 days of diet, they delivered only 10 days!!! No response from them, I am going to policy and never ever will order from them. Nerves are more expensive. Better to order from someone else. It will be more expensive, but at least food will be delivered. Optimal box sends 4 SMS per day with discounts of 80%, but It's not worth it. Not recommended!

Tragedia dieta na 20 dni x2 po 10 dniach zero dostaw i brak kontaktu jedno wielkie oszustwo. Przestrzegam potencjalnych klientów

Zero kontaktu. Zero zwrotu. Brak jedzenia i zero info. Jakoś jedzenia za te pieniądze ujdzie, ale po co catering taki, który nie dowozi i nie szanuje klienta.

Szkoda ze nie da dac sie 0. Jak widze ponizej to firma z dniem 01-12 chyba zakonczyla dzialanosc tylko nie poinformowala klientow. Na szczescie zamawialem na 10dni w niskiej cenie wiec az tak wiele nie stracilem

UWAGA!!! Promocje a po 2 tygodniach dostaw brak. Kontaktu z firmą oczywiście też brak. Obecnie bezwzględnie Odradzam!!

Przekonałam się na własnej skórze , ze to firma dzilajaca jak piramida finansowa . Po 2 m-cach w miarę rytmicznych dostaw, nastąpił stop. Nie polecam. Straciłam masę pieniędzy i nrerwo.

Dieta od 15 listopada od 3 dni zero jedzenia i zero kontaktu a zamówiłam już następne 30 dni jakąś masakra czy jest szansa na odebranie pieniędzy i co policja na to?

Jakaś maskara posiłki dostarczona przez 5 pierwszych dni z 10, później cisza. Niestety będąc zadowolonym z pierwszych 5 zamówiłem w BF na 20 dni i niestety takze nie mogą anulować nie rozpoczętej usługi. Brak kontaktu, brak posiłków dla mnie złodzieje i oszuści. Zgłaszam sprawę na policję.

Dieta na prawdę pomoże Ci schudnąć bo jej nie ma! Z 10ciu zamówionych dni otrzymałam 7 i jeszcze nie w każdym dniu było 5 posiłków. Dieta wege jest nie zbilansowana. Codziennie na obiad klopsy z jakiejś mielonki. Jako karma dla zwierząt to się nawet nie nadaje.

Nie polecam nikomu!!! 30% posiłków nie dociera , brak kontaktu !!!! Jedzenie średnie , liczba kcal niezgodna z opisem!!! Szkoda pieniędzy… Nigdy więcej !!!!

Brak diety dzisiaj, wczoraj brak jednego posiłku. Nie można się dodzwonić do firmy!!!

Przez 2 tygodnie było okej, dieta była, fakt raz brakowało jednego posiłku i kilkukrotnie brakowało etykiet. Przed wczoraj nie było diety, wczoraj niekompletna, dzisiaj powtórka z rozrywki, czyli brak diety. Zero kontaktu, Facebook, e-mail i telefon brak odzewu. Nie po to wykupiłam dietę żeby teraz przed praca lecieć na zakupy i na szybko coś robić. Kpina totalna. Nie polecam. I pomyśleć ze jeszcze przyszły tydzień musze się z nimi męczyć.

Leca sobie w kulki. Nikt nie odbiera i nie odpisuje. Jedzenia nie przywoza...

Szczerze nie polecam usług tej firmy. Brak diety w losowo wybrane dni. Brak kontaktu telefonicznego. Mailowo firma twierdzi, że odda dietę w kolejnych dniach po zakończonym okresie. Oczywiście dieta nie przyjeżdża. Brak możliwości otrzymania zwrotu za wykupiony pakiet na koniec miesiąca. Jeżeli już dostarcza pudełka to nie zgadzają się z wybranym pakietem. Kaloryczność jest losowa. Z całego serca odradzam. Mógłbym to polecić tylko wrogowi.

Szkoda, że nie ma skali minusowej!!!! Odradzam! Nie dostarczają posiłków, a jak już są to niekompletne. Jakość produktów poniżej normy - stare, kwaśne - jednym słowem- totalna porażka. Nie można się dodzwonić, pieniędzy nie oddają, a po wczorajszej emisji uwaga na TVN to rzygać mi się chce jak widzę ich pudełka!!! Zachęcam do obejrzenia https://uwaga.tvn.pl/reportaze,2671,n/catering-dietetyczny-klienci-czuja-sie-oszukani-po-kupieniu-cateringu,346245.html To samo co 3posilki, fitboxy, biały widelec

Oszuści, dziś brak zamówienia. Wykupiłem na 20 dni. W poniedziałek było ok, we wtorek 4 posiłki zamiast 5. Dziś nic. Zero kontaktu, nie da się dodzwonić.

Od 29-11-21 brak dostaw mam zamówione dwie diety.Brak kontaktu telefonicznego brak mailowego .Piszę i dzwonię przez trzy dni zero dostaw zero kontaktu choć telefon zajęty lub nikt nie odbiera.Moja opinia jest taka że przez dwa tygodnie oferowali 80% zniżki smsy 4 razy dziennie.Podejrzewam że firma już zwinęła żagle i szukaj wiatru w polu obym się mylił.Ja idę zgłosić na Policję bo jak brak kontaktu to kasy nie zwrócą.

od 3 dni brak opłaconego zamówienia i brak kontaktu, nie odp na smsy, maila, nie odbierają telefonu lub jest zajęte, jedno wielkie oszustwo..

Niestety kilkukrotnie dostałam nie swoją dietę, nie na ten adres w ogóle. Ostatni dzień diety potwierdzałam mailowo, nie otrzymałam zamówienia w ten ostatni dzień. Na niektórych posiłkach brak etykiet. Jedzenie względnie ok, ale widać, że do najlepszej jakości nie należy.

Nie dostarczają jedzenia powyżej 1800 kcal i nie ma jak się z nimi skontaktować

Nie dostalem dzisiaj jedzenia. Miałbyc pierwszy dzien. Zrezygnowalem na jakis czas od brokuły choć bylo pyszne. Skusilem sie cena. chce zwrot kasy!!! Zero gwiazdek

Dziadostwo jakich mało. Zamówienie na 30 dni, dostarczyli 3 dni teraz 4 dzień zero dostaw. Nie dajcie się tak naciągnąć jak ja. Nie ma szans na kontakt, telefon nie działa, na e-maile nie odpisują.

0 gwiazdek. Marni złodzieje i oszuści. Jeśli niezadowoleni klienci składają pozwy zbiorowe przeciw tejmie to o czymś świadczy. - OPŁACONE posiłki nie dotarły do mnie przez pierwszy tydzień - brak kontaktu z firmą, nie odbierają telefonu, nie odpisują na smsy ani na maile - usuwają komentarze - nie ma zwrotu pieniędzy - marni ZŁODZIEJE i OSZUŚCI ODRADZAM

Skusiłam się na dietę z rabatem -80% (jedzenie przez 10dni) przez 4 dni dostałam tylko raz jedzenie. Czekam co będzie dalej I chyba nic... Jestem załamana jak tak można oszukiwać ludzi i nikt z tym nic nie może zrobić. Zgadzam się że trzeba złożyć pozew zbiorowy czy zgłosić może do Rzecznika Praw Konsumenta. Jak w bialy dzień można tak oszukiwać i być bezkarnym.

To się poprostu w żadnych ramach przyzwoitości nie mieści, posiłki zamiast 2500 kal dostarczają 1000 kal, albo wcale. Jeszcze 2 msc temu coś takiego nie miało miejsca. Zamówiliśmy w 3 na jednym adresie, i nigdy więcej, braki w zestawach, zero kontaktu, ale bombardowanie sms to tak. Nie polecam!!!!!

Brak kontaktu, od ponad tygodnia telefon wyłączony, nikt nie odbiera, nikt nie odpisuje na maile, jedzenia nie ma, da się jakoś odzyskać pieniądze?

Zamawiałam dietę od fitboxy (to ta sama firma co optimal box, 3 posiłki oraz biały widelec) jedzenie najgorszej jakości, zupy w kolorze butelkowej zieleni, mięso typu mielonka na każdym kroku, wszystko tłuste i nie apetyczne, ciagle braki w dostawie, nękanie smsami w celach marketingowych ( nawet w nocy), to jakiś absurd, że ta firma dalej istnieje. Kontakt z klientem zerowy, usuwają negatywne komentarze na Facebooku w przeciągu paru sekund, następnie blokując użytkownika który ten komentarz wystawił, mimo że jest ich klientem. W skrócie gorzej się nie da.

Zamówienia docierają co drugi dzień zamiast 5 posiłków są 4. Dodzwonić się nie idzie A na maile nie odpowiadają. Porażka

Optimal fit boxy robią w chuj.. afera jest wystarczy wpisać w google poczytajcie czemu nie ma waszych zamowien

Nie polecam. W ciągu tygodnia 3 razy pomylone zamówienie, a hitem było mięso podane na diecie wege. O daniach wege nie mają pojęcia. Zero kontaktu, nikt nie odbiera i nie odpisuje.

Nie to co zamówiłam, inna kaloryczność, inny typ diety, stare produkty, owoce swermentowane, brak kontaktu

Straty na ponad 200,000 zł, obecnie sprawa w prokuraturze

Odradzam wszystkim! Nie dajcie się skusić na promocję -80%!!! Firma niewiarygodna, porcje niewystarczające do zamówionej diety, posiłki nie przyjeżdżają wielokrotnie a dieta jest pomylona. Po uznaniu reklamacji nie otrzymałam pieniędzy od kilku miesięcy!!! Brak kontaktu! NIE KUPUJCIE tego ooo!

Nie dostajemy z mężem diety od kilku dni nikt nie odbiera , nie odpisuje ZERO KONTAKTU!!! CZY KTOŚ ZNA MOŻE ADRES FIRMY JAKIEKOLWIEK DANE BADZ DO KOGOŚ CUDEM JESZCZE DOSTARCZAJA DIETE I MOŻE WYPYTAC DOSTAWCE?

Oszuści, nie wywiazuja sie z umowy.Chyba pora na pozew zbiorowy.

Nie polecam!!! Na 20 dni diety, pudełka otrzymałem tylko kilka razy, w tym kilka razy pozostawione przed blokiem do czego dostęp mieli inni ludzie! Jedzenie jak już jest to jest mało smaczne, słabo doprawione. Kontakt zerowy! Trzymajcie się z daleka od tych oszustów!

DNO!!! PŁACISZ I NIE OTRZYMUJESZ DIETY. TO ŻE CENA JEST NISKA TO DECYZJA FIRMY TO ŻE NIE WYWIĄZUJĄ SIE Z UMOWY NIE PRZY WAŻĄC KATERINGU TO OSZUSTWO. BRAK KONTSKTU ITP. CO DO JEDNEGO WPISU TUTAJ- ABY WZIĄĆ SIE ZA GOTOWANIE I CZEGO SIE SPODZIEWALIŚCIE ZA 25 ZL- A NO TEGO IDI*TO CZEGO ZA TE PIENIĄDZE OFERUJA. POLACZEK CEBULACZEK KTORY NAWET POKOJ SAM POMALUJE BO JESZCZE PRZYPADKIEM MALARZ BY ZAROBIŁ... SZKLEM D... PODETRZEC SOBIE I ZERO POJECIA O PRAWACH KONSUMENTA. PPLECAM PLACIC " MARNIE" I ZGADZAC SIE NA ROBIENIE W C*JA!!!

NIE POLECAM!!! Zamówiona dieta dla czterech osób, w ciągu tygodnia nie dowieziono raz dwóch paczek, kolejno na weekend dostarczyli tylko dwie gdzie powinno być osiem. Nie pozostało nic tylko wsiadać w auto i jechać robić zakupy na weekend! BRAK KONTAKTU! DRAMAT!

Najgorszy catering z jakim miałem odczynienia. Od 14 dni dostaje inną dietę niż zamówiłem! Zero kontaktu telefonicznego, na Messenger zdarza się odpowiedź po kilku dniach „przepraszamy” a i tak nadal nie dostaje tego co zamówiłem! Teraz żałuje, że nie przeczytałem wcześniej opinii. Szczerze odradzam tą beznadziejną firmę, nie zasługują nawet na 1* ale mniej nie ma opcji dać!

pierwsze dwa zamówienia ok, kolejne dwa dni brak zamówień następny dzień inne zamówienie następny niewłaściwe zamówienie - Moje zamówienie: mniej glutenu i laktozy : dostaję Standard uwaga w menu w opisie zboża zawierające gluten. Po złożeniu rezygnacji na maila dalej przychodzą paczki i to jeszcze niewłaściwe!

Oszuści. Nie dostarczają jedzenia, a gdy już dochodzi to zepsute lub kompletnie niezgodne z zamówieniem. Nie polecam - NIE ZAMAWIAĆ.

Zamawiałem Standard 2000 kcal - od dnia 24.11.2021 - przyszło spóźnione... ok. Zjadliwe... jak za tą cenę ok. A teraz minusy: dostałem 4 posiłki zamiast 5, dzisiaj tj.25.11.2021 nie dostałem kompletnie nic. Próba kontaktu - 0 Radzę omijać szerokim łukiem, firma krzak

Niezły ubaw z was mam. A coście buraki chcieli za 25zl? Kawioru i trufli ze złotem? Pazerni jesteście na kasę to macie. W dodatku leniwi i w d.... wam się poprzewracało. Do garów won i sami sobie gotować

Brak kontaktu, nie odpowiadają, nie odbierają telefonów, nie realizują regulaminu, potrafią nie zrealizować dostawy i nie zwrócą za to pieniędzy, może dotrzeć jedzenie o innej kaloryczności i mało tego pod naklejką adresową (po odklejeniu) znajdują się dane innego klienta. Oszuści nastawieni tylko na zdobycie klienta oferowanymi rabatami. Pomimo wysyłanej dodatkowej informacji o braku zgody na dalsze wykorzystywanie danych do kontaktu i ofert - wysyłają codziennie smsy… Temat powinien trafić pod pozew zbiorowy, za te wszystkie przypadki niewywiązywania się z umowy i regulaminu świadczonych usług! Nigdy więcej, ani Optimalbox ani Fitbox.

Brak dostaw, brak kontaktu, brak odzewu w związku z reklamacją, brak zwrotu pieniedzy. Czesto brakuje posiłków, Kalorycznosc jest oszukana, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. Dodam, ze www.fitboxy.pl, to catering nalezacy do tej samej osoby co OptimalBox.

Tragedia, firma krzak jebac ich

Odradzam. Zamówienia nie docierają. Brak kontaktu. Już samo to że jest tylko jeden kontakt na komórkę powinien mnie zastanowić. Nie dostarczymy i co nam Pan zrobi. Naprawdę skorzystajcie z czegoś innego.

Cóż firma pozostawia sobie wiele do życzenia. Zacznijmy od kontaktu- żenada, nie odpowiadają na maile, SMS, nie odbierają telefonów. Niestety, ale jak Wam wypadnie nagły wyjazd nie ma możliwości,żeby ktokolwiek z tej firmy przełożył Wam dostawę. Tak mieliśmy i niestety paczki z dwóch dni były do wyrzucenia. Stały pod drzwiami cała nasza nieobecność w domu, bo nikt nie raczył odebrać telefonu…. Dostawy- wychodzimy do pracy o 7:30 zamawiając catering prosiliśmy o dostawy do godziny 7:00 i co…. I dostawy były czasami o 8,8:30,wiec do pracy musieliśmy niejednokrotnie wybrać się bez jedzenia na które czekaliśmy. Braki w dostawach- w soboty dostarczają jedzenie na dwa dni, to dostałam posiłek na jeden dzień, oczywiście do dnia dzisiejszego nie mam odpowiedzi na maila z zapytaniem kiedy otrzymam zaległy posiłek. Szkoda pieniędzy i nerwów przede wszystkim. Firma nie powinna istnieć z takim podejściem olewającym klienta.

Najgorszy catering na rynku. Starają się bronić ceną, ale i tak nie jest to warte żadnej złotówki. Jedzenie: Przygotowane w niechlujny sposób, zdarzyło mi się otrzymać pudełko z datą ważności na dzień wczorajszy. Na warzywach lub owocach niezwykle często można znaleźć PLEŚŃ! Dostawy: kilkukrotnie nie otrzymałem posiłku w ogóle, wielokrotnie przychodzi po godzinie 8:00, czasem nawet w granicach południa, więc nie ma możliwości by zabrać taki posiłek do pracy (dostawa gwarantowana jest do godziny 8:00). Kontakt: Pomimo wielu zapewnień email i na czacie FB, brak jakiejkolwiek rekompensaty za nieotrzymane posiłki. Brak zwrotu pieniędzy lub przedłużenia dostawy. Kontakt telefoniczny praktycznie nie istnieje Linia wiecznie "zajęta". Brak możliwości dodzwonienia się. Brak zwrotu pieniędzy za niewykonaną usługę jest zwyczajnym oszustwem. Stanowczo odradzam pomimo bardzo niskiej ceny. Posiłki tragiczne, dostawa koszmarna, kontakt - można powiedzieć, że brak ponieważ i tak nic on nie wnosi. Cena niska ale pieniądze i tak w dużej mierze zmarnowane, pleśń w jedzeniu, brak regularnych dostaw. Całość doskonale nadaje się do zgłoszenia do UOKiK oraz sanepidu.

Zamawiałam kilka diet z różnych firm i zdecydowanie ta była najgorsza. Jedzenie straszne, w systemie bałagan, dostawy nie w te dni co zamawiałam i do tego marketing smsowy pomimo braku zgody na taki kontakt. NIE POLECAM.

Najgorszy catering jaki miałam. Bardzo słaba jakość jedzenia, czasem wybrakowane zamówienia i spam smsów których się nie da teraz zablokować. Unikać!!

Rabat z kodem 75% na dietę, a cena wychodzi większa niż była kilka miesięcy temu przy zamówieniach z kodem rabatowym 10% - oszustwo straszne! Częste pomyłki w zamówieniach, czasami brak torby (dla jednej osoby była, dla drugiej nie), kilka razy dostaliśmy torbę sąsiada z inną kalorycznością.

Dramat, jedzenie ochydne, nie odbierają, nie ma z nimi kontaktu żadnego, nie dowożą jedzenia, mają wszystko w dupie, odrazam, niehc tego nikt nie kupuje !

Dostawy okazjonalne, czasem do sąsiadów, czasem w średniku dnia, czasem wcale. Jedzenie niesmaczne i wizualnie nieakceptowalne.Brak kontaktu z działu reklamacji. Odpowiada osoba z fb ale na tym się kończy ze poinformuje kierownika. Odradzam!!!

Oszuści, nie dostarczyli posiłków, nie oddali pieniędzy (700zl) przez nich miałam problemy finansowe, nie miałam co jeść, zgłosiłam sprawę do sądu!!!!! Nie da się tam nawet dodzwonić!!!!

Słaba jakość jedzenia. Zero kontaktu, obsługa klienta nie reaguje na e-maile ani telefony.

Uwag. Po 2 dniach posiłki przestały przychodzić. Nie można się z nimi w żaden sposób skontaktować. Najprawdopodobniej wzięli pieniądze i tyle ich widzieli. Zgłaszam sprawę na Policję

Uważajcie na tą firmę ja wzięłam w promocji dietę niestety brak dostawy .Brak kontaktu nie odbierają tel.,nie odpowiadają na mesenger.

Najgorsza firma cateringowa z jakiej usług korzystałam. Jedzenie zawsze skiśnięte i obrzydliwe. Szkoda w ogóle na ten temat się wypowiadać. Brak jakiegokolwiek kontaktu z tą pseudo firmą, zasypują mnie bez przerwy smsami o promocjach i nie reagują na żądanie odstąpienia. Porażka

Nie zasluguja nawet na te 1 gwiazdke. Nie ma kontaktu z ludzmi. Nie odpisuja na @, nie odbieraja telefonow. Myla kaloryke. Jedzenia jest dostarczane w taki sposob, ze mialam np. rozwalone pojemniki. Wygladalo to obrzydliwie. Dieta malo urozmaicona. Ciagle tylko jakies zupy kremy, puddingi czy owsianki. Dania czesto przesolone. Nie polecam. Klienta maja totalnie w d...

A ja tam jestem zadowolony. Jak czytam te niektóre komentarze, to nie wierzę, że w ogóle myślimy o jednej i tej samej firmie

Zapraszam na grupę na FB "oszukani przez biały widelec i optimalbox". Można wiele przeczytać opinii na temat pseudo cateringu. Zbierają się tam również osoby chcące dołączyć do pozwu zbiorowego przeciw tej firmie.

Wszystko elegancko, cena śmieszna i da się zjeść. Polecam

Zamówiliśmy z Żona 2 diety. W ciągu tygodnia dieta żony 2 razy nie przyjechała - tak realizują „promocje”.

rowniez zostalam oszukana, kilka razy diet przyjechala niekompletna (brak jakiegos posilku, brak opisanej kaloryki, dwa razy ten sam posilek z inna kaloryka itd), az w koncu w ogole nie dowiezli. Juz nie mowie ze dieta wege plus ryby byla niejadalna, codziennie ryba z makaronem na obiad, oblana keczupem albo smietana… cos obrzydliwego. Oczywiscie reklamacja uznana, zwrot w maksymalnie 10 dni roboczych, minely juz 2 miesiace. Totalny brak szacunku do klientow.

Uważajcie na tą firmę, miałam dietę przez 2 miesiące w 1 msc jeszcze spoko ale w 2 msc nie przywozili wszystkich posiłków, w przeciągu tygodnia nie otrzymywałam codziennie 1 posiłku ( razem 1 dniówka do tyłu), w połowie miesiąca zrezygnowałam z diety pisząc im maila bo oczywiście telefonów nie odbierają minęło 23 dni i odpowiedzi na maila nie otrzymałam. Zwrotu pieniędzy za wykupioną dietę za miesiąc z góry również nie. A co do promocji 40-50% taniej jest cały czas, więc żadna promocja. Negatywne komentarze są blokowane, dramat!!!!

Złodzieje i oszuści

Firma kogucik. Brak realizacji zamówienia, brak kontaktu , brak zwrotu pieniędzy . Totalna patologia łapią ludzi na te śmieszne promocje i potem nie się martwią

Zamówiłam i zapłaciłam za 20 dni. Ani razu nie przywieźli jedzenia. Kontaktu brak, nie odbierają telefonu, nie odpisują na e–maile, nie odpisują na Messengerze. Ten sam właściciel ma Fit boxy i biały widelec. Robią duże promocje i nic nie przywożą. Omijajcie szerokim łukiem.

NIE POLECAM!!! Zgłaszałam wielokrotnie podczas trwania okresu cateringu, że nie dowozicie mi jedzenia - miałam otrzymać zwrot pieniędzy. Nie otrzymałam do dziś! Okres cateringu się zakończył na początku września, napisałam nawet wiadomość e-mail, że wyjeżdżam na 3-tygodniowy urlop i otrzymałam potwierdzenie, że dostawy są wstrzymane (np. tych zaległych pudełek, za które nie otrzymałam zwrotu pieniędzy). W kolejny poniedziałek po zgłoszeniu zostawiacie mi catering, który w sobotę wybucha na całe piętro. Będąc na Zanzibarze nie miałam, jak tego odebrać spod drzwi i sprzątnąć klatki. Do dziś borykam się z sąsiadami i remontem, który mnie czeka, bo malowanie ścian jest niezbędne. Na domiar złego, w czwartek 23 września, otwieram drzwi i kolejny catering leży... żarty sobie ze mnie chyba robicie! Responsywność na maile, celem reklamacji, jest zerowa, czyli taka sama jak poziom Waszej obsługi.

Oszuści!!! Nieustająco brakuje jakiegoś posiłku. Teraz 2 dni z rzędu nie dostaje wcale diety. Telefonu nikt nie odbiera. Na maile brak reakcji. Po dodaniu komentarza na FB czy Instagramie blokują profil. Z kolegą zamówiliśmy sobie tą samą kaloryke a dostajemy inne gramatury czuły jak się komu nałoży.

To jest to samo gowno co fitboxy ten sam właściciel czyli zwykły oszust

Nie polecam tej firmy, zachęciła mnie swoją promocją a teraz już wiem że próbują się ratować ceną naciągać ludzi na jedzenie niesmaczne i do tego przygotowane bez przestrzegania zasad higieny... W drugim tygodniu diety dostałam jedzenie z CZARNYM WŁOSEM!!! Oczywiście od razu zdecydowałam się na rezygnację z pozostałych dni jednak firma nie odpowiadała na moje maile, telefony również nie zadziałały, dostawa dalej miała miejsce a firma przeciągała na ile mogła aby zwrócić jak najmniejszą kwotę a najlepiej żadną ! Oczywiście odezwali się w ostatnim tygodniu diety z informacją, że otrzymam zwrot jedynie za jeden dzień (reklamacja została złożona w okolicy 10 dnia diety z 20). Zwrot za ten jeden dzień miał się pojawić maksymalnie 10 września na moim koncie, 24.09 dalej nie otrzymałam zwrotu a firma nie odbiera telefonu ani nie odpisuję na maile. Co do jedzenia oprócz czarnego włosa dwa razy zdarzyły się zepsute owoce lub warzywa czego nie zgłaszała bo chciałam dać firmie jeszcze jedną "szanse"...

Osobiście uważam ze dieta nie smaczna, w podobnej cenie można znaleść dużo lepsze. Wysyłanie co chwile SMS z magicznym rabatem (ostatnio 50 %) żenujące. Mimo zgłoszenia żądania o usunięcie danych z systemu od tygodnia dalej przychodzą wiadomości. Stanowczo nie polecam.

Nie da się tego jeść. Nie da się nawet tego powąchać bo można zwymiotować

Ta sama padlina co firboxy i Biały widelec. Nie polecam

Oszusci !!! Zamówiłem dietę i jej nie dostałem!!! Telefonu nikt nie odbiera dzwoniłem 130 razy na E mail nikt nie odpisuje plus na Facebooku usuwają komentarze !!! Messenger cisza

Masakra, jedzenie jeszcze ujdzie ale na zwrot pieniędzy za niewykorzystana dietę czekałam ponad 2 miesiące przy czym zostałam zablokowana na Facebooku, tel nie odbierają i na maile nie odpisują. Porażka!

Psia karma lepiej smakuje niż posiłki od nich. Kupione komenty na fb. Brak możliwości złożenia reklamacji.

Kupione komenty na fb a negatywy usuwane z blokowaniem. Syf I zgnilizna a nie jedzenie

Brak kontaktu telefonicznego i e-mailowego, firma natarczywie wysyła smsy o promocjach, nie można się skontaktować w celu usunięcia danych z ich bazy

zostałem oszukany. Diety przyjeżdżały nie te, które zamówiłem, aż po dwóch tygodniach wypowiedziałem umowę. Niestety dziś mija 15 dzień od kiedy upłynął termin zwrotu środków, a firma nie odbiera telefonów i nie odpisuje na emaile.

uciekajcie jak najdalej. Ta firma to jakiś fake. Zero kontaktu ani odpowiedzi. Telefonu nigdy nie odbierają na wiadomości nie odpisują.

Padlina i trucizna. Firma oszust

Zgniłe posiłki. Brak dostawy a reklamacja odrzucona

jakoś słaba, sami przesuwają dni dostawy a po informacji, że podane dni mi nie pasują, mówią ze nie dokonają zwrotu a diete mogę sobie przesunać na dowolny dzien w przeciągu roku, kpina. po rezygnacji zapypują SMSami z promocjami, średnio jeden dziennie, dodatkowo dane przekazane bezprawnie do drugiego kateringu prowadzonego przez tę samą spółkę, z ktorego również przychodzi średnio jeden sms dziennie

Jedzenie 5/10 - średnie, częste zamiany. Smsy nawet 2razy dziennie- tragedia, dramatyczny marketing, brak kontaktu z firmą.

Zamówiłam wege+fish na 4 tygodnie. Dostawa rozpoczęła się z kilkudniowym opóźnieniem, bo firma "zapomniała" zarejestrować mojego zamówienia. Potem było już tylko gorzej. Jem już to od 2,5 tygodnia. Posiłki bardzo często nieopisane. Składowe opisanych posiłków natomiast potrafią się nie zgadzać. Np.: burak okazał się pomidorkami cherry. Jakość potraw bardzo niska. Samo łączenie smaków bardzo nijakie. Wręcz bym powiedziała, że w ogóle do siebie nie pasujące i niesamowicie niesmaczne. Mam wrażenie, jakby część produktów była kupowana gotowych. Bardzo biedne posiłki. Dieta wege+fish u nich (poza tym, że faktycznie codziennie jest ryba w różnej formie i smaku - czasem nawet z łuskami) opiera się na produktach mącznych i nabiale, bardzo mało jest warzyw i owoców, a o ich sezonowości to można pomarzyć. Standardem są pomidorki cherry, surówka z białej kapusty i rzodkiewki. Urozmaicenie żadne. Dostaję wciąż jakieś niezidentyfikowane koktajle (opisu brak). Dziś taki, mimo, że stał od rana w lodówce, przy otwarciu mi "wybuchł", bo okazał się "winem". Chyba porzeczkowym, nie wiem, bo wolałam nie próbować. Najgorsze, że nie mogę nawet tego zgłosić, bo telefonu nie odbierają, na wiadomości nie odpisują, a komentarze na FB kasują. Mam porównanie z innym kateringiem o podobnych cenach i w Optimal jest po prostu dramat.

Jedzenie zróżnicowane, smaczne jak dla mnie, zdarzają się posiłki które są do zjedzenia. Największy problem to kontakt i za to bym dał jedna gwiazdkę. Praktycznie ko tak nie osiągalny a odpowiadanie z kilku dniowym opóźnieniem a telefon podany jest nie odbierany jak zaklęty

Przeterminowana padlina a nie posilki

Firma oszust. Nie przywożą zamówionych posiłków. Może to i lepiej bo i tak syf nie jedzenie. Nie da się tego jesc

Dno syf wirus bakterie gówno nie jedzenie

Syf syf syf kibel syf

Zgnilizna Syf nie jedzenie

Pulpety z karmy dla psów. Masakra nie dieta

Trudno uwierzyć, że tak nierzetelne firmy, jak Global Trade Anna Grigorjew, będąca właścicielem marki: FIT BOXY CATERING (https://fitboxy.pl/regulamin), OPTIMALBOX (https://optimalbox.pl/regulamin/) i BIAŁY WIDELEC (https://bialywidelec.pl/regulamin/) jeszcze swobodnie funkcjonują. Stworzone rzekomo po to, żeby dostarczać klientom dietetyczną, zdrową żywność, tymczasem o tym, co tak naprawdę dostarczają można poczytać tutaj: https://www.money.pl/gospodarka/bakterie-ecoli-w-pudelkowej-diecie-niezadowoleni-klienci-sa-blokowani-a-ich-komentarze-usuwane-6529196946957953a.html Bakterie "kałowe" w posiłkach, na przyborach kuchennych, w całym zakładzie produkującym żywność dla tysięcy ludzi w Polsce - za ich własne pieniądze. Skandaliczny standard przygotowywania posiłków, to nie jedyny proceder stosowany przez tą firmę. Tutaj można poczytać o setkach oszukanych ludzi, którzy zapłacili za usługę, która albo wcale nie została wykonana, albo została tylko częściowo: https://www.facebook.com/groups/357456802451039/?ref=share Masa ludzi nie może doprosić się zwrotu pieniędzy za posiłki, których nie dostała. Jestem tego najlepszym przykładem - w sierpniu wykupiłam usługę, która miała się rozpocząć 2 września - do dziś, bez żadnego uprzedzenia nie przyjechał do mnie ani jeden posiłek. Jedyny telefon, którym dysponuje OPTIMALBOX jest ciągle zajęty, właściciel firmy pozostaje nieuchwytny, a pracownicy firmy zajmują się usuwaniem komentarzy oszukanych klientów. ZASTANÓWCIE SIĘ DWA RAZY ZANIM WYBIERZECIE TĄ FIRMĘ - WASZE POSIŁKI MOGĄ BYĆ PRZYGOTOWYWANE W SKRAJNIE NIECHIGIENICZNYCH WARUNKACH, MOŻE TEŻ PRZYJŚĆ TAKI DZIEŃ, ŻE FIRMA PO PROSTU ZOSTAWI WAS NA LODZIE I NIE ZWRÓCI PIENIĘDZY - NAWET JEŚLI WAS TO JESZCZE NIE SPOTKAŁO, NIE ZAPEWNIAJCIE DOCHODÓW FIRMOM, KTÓRE STOSUJĄ TAK SKANDALICZNE PRAKTYKI W STOSUNKU DO INNYCH.

Nigdy nie byłam ich klientem a mimo to otrzymuję od nich ogromną iść SMS. Brak możliwości kontaktu w celu usunięcia moich danych osobowych, które zdobyli w nieuczciwy sposób.

Syf kiła i mogiła

Zgnilizna. Nie da się tego jeść

Uwaga na ten catering. To jest ta sama właścicielka od fitboxów naciągających ludzi na żarcie dostarczane co 2-3 dni! Pieniądze wywalone w błoto, których zwrotu trzeba będzie dochodzić później w sądzie. Proceder tej "pani" jest już zgłoszony na policji.

Kupione komenty na fb i.kazdy negatyw usuwany Zgnilizna a nie jedzenie Nie.zamawiajcie tego

Kupione komendy na fb i.kazdy negatyw usuwany Zgnilizna a nie jedzenie

Ten sam właściciel z garnkami co fitboxy. ZGNILIZNA I BRAK DOSTAW

Złodzieje i skurw**yny!!! Nie dostarczają właściwych posiłków a po złożeniu reklamacji i jej uznaniu, nie zwrócili do tej pory pieniędzy w kwocie którą sami zaproponowali. Na FB zablokowali mnie i druga osobę która się o to upominała !!! Może jakiś pozew zbiorowy albo zgłoszenie na policję ?

Nie dostarczają, nie zwracają pieniędzy.

ktoś pisze, że dostał nie takie jedzenie, jak oczekiwał itp. Jestem ich Klientką od kilku miesięcy. U mnie wszystko jest cacy. Jeszcze mnie nie zawiedli. Dziwne zatem te opinie niektórych użytkowników

Pewnie usuną zaraz ale ja jestem bardzo na nie. Nie ogarnęli dostaw mimo kilku dni mojej cierpliwości. Teraz nie ogarniają zwrotu pieniędzy od ponad miesiąca. Czuję się oszukany. Nie polecam!

Oszuści. Po rezygnacji z diety nie oddali pieniędzy. Kontakt tragiczny. Ciągle zwodzą , że przelew będzie zrobiony i nadal go nie ma. Rezygnacje przyjęli , przelew miał wyjść i do dziś go nie ma. Potem hasła, że oni w ogóle nie mieli takiego zamówienia i ,że przelewy 24 im nie zapłacili. Po wysłaniu screenów , że przelew do nich dotarł cisza . Dalej sprawa jest weryfikowana . Komentarze negatywne usuwane, jednym słowem OSZUŚCI. Trzymać się od nich z daleka!

Totalna porażka. Działają pod różnymi nazwami

Zdecydowanie odradzam. Problemy z dostawami- na dłuższą metę uciążliwe, nie wiadomo kiedy dieta dojedzie, a kiedy nie. Jakość pakowania pozostawia wiele do życzenia. Jakość produktów podobnie. Firma miala zwrócić mi pieniądze za 4 dni (Brak dostawy, zle sobie policzyli..)- przestali odpisywać na wiadomości, nie odbierają telefonu. Totalny brak profesjonalizmu.

Absolutnie nie polecam. Od pierwszego dnia juz dramat. Otrzymałam zepsute, kwasne posiłki oraz niezgodne z zamówieniem. Wybralam dietę gluten free a otrzymałam low gluten. W posilkach pieczywo zytnie, pszenne, makaron z mąki pszennej. Z dala od tej pseudo firmy.

Nie rozumiem do końca tej poprzedniej opinii. Ja z nimi nie mam absolutnie żadnego problemu, a jestem Klientem już dobrych kilka miesięcy. Co to znaczy, że nie oddają? Kupiłaś załóżmy na jakiś okres i chcesz wcześniej zrezygnować? Wiesz, jak się już do czegoś zobowiązałaś, to nie powinnaś mieć pretensji. Wiesz, firma też musi na czymś zarabiać, a jakby tak każdy rezygnował co po chwila to sytuacja finansowa byłaby kiepska

KPINA ! NIE ODDAJA PIENIĘDZY ZA CATERING ! NIE POLECAM

Zadzwoniłam do tej firmy cateringowej i nie było żadnego problemu z doradzeniem odpowiedniej diety. Dokładnie przedstawiłam swoją obecną sytuację oraz oczekiwania. Miła pani wskazała mi jaka dieta będzie najbardziej optymalna. Na razie wszystko zdaje egzamin, ponieważ chudnę w oczach, a przecież stosuje tę dietę dopiero od kilku miesięcy. Chcę jednak na poważnie zadbać o własne zdrowie, dlatego nie zamierzam na tym poprzestawać